CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.
23.02.2011
Збереження високих процентних ставок і первинних внесків відлякує українців від придбання автомобілів в кредит - минулого року усього 11% покупців нових машин зайняли засоби у банків. Банкірів ця цифра не лякає, і вони не збираються лібералізувати умови кредитування, хоча чекають, що доля кредитних продажів підвищиться до 20%.
Усупереч очікуванням банкірів, в IV кварталі минулого року не сталося різкої активізації кредитування автопродажів. За жовтень-грудень доля проданих в кредит легкових автомобілів виросла всього на 0,64 процентного пункту - до 11% за підсумками року, повідомили в інформаційно-аналітичній групі AUTO - Consulting. Із загального об'єму автомобільного ринку країни - 162,6 тис.- в кредит було куплено вже 18,3 тис. машин. Це більш ніж в 2 рази перевищує кількість кредитних угод в 2009 році - 8,9 тис., або 5,5% від об'єму продажів. З урахуванням банківського кредитування купівлі автомобілів би/у загальне число договорів запоруки транспортних засобів в минулому році зросло до 25 тис., підрахували в Мінюсті. Доля кредитних продажів збільшувалася увесь минулий рік і досягла в грудні 14,2%, проте в січні 2011 року знизилася до 13,09%.
Учасники ринку пояснюють повільний ріст продажів невисокими доходами позичальників. "Дуже небагато клієнтів можуть офіційно підтвердити доходи на рівні, при якому можлива видача кредиту на придбання автомобіля. Це ж торкається представників мікробізнесу, яким також іноді дуже складно підтвердити джерело доходів. Ми аналізуємо фінансову стабільність не лише позичальника, але і його працедавця, щоб розуміти перспективи клієнта",- говорить заступник голови правління Эрсте Банк Світлана Черкай. Умови кредитування і процентні ставки в останні місяці, за словами банкірів, майже не змінилися.
"Ставки залишилися колишніми. Але у рамках акцій з автодилерами деякі банки пропонують дуже цікаві умови кредитування. Розмір первинного внеску залишається тим самим - в межах 30-40%,- говорить начальник відділу кредитних продуктів ОТП Банку Світлана Спіцина.- Якщо аналізувати почало і кінець 2010 року, то доля придбаних в кредит автомобілів збільшилася майже удвічі і склала 15%". За даними компанії "Простобанк Консалтинг", ефективні ставки кредитів на іноземні автомобілі коливаються в межах 7,8-28,4% річних, на автомобілі вітчизняного виробництва - 16,7-28,4%.0 Середня ставка за останні 3 місяці знизилася на 1,4% -до 17,9%.0 На думку учасників ринку, подальшого падіння ставок не станеться. "Ринок досяг прийнятного рівня, для клієнтів в даний момент існує багато привабливих акційних умов і спільних пропозицій з автодилерами, тому ми не чекаємо значного зниження ставок. Можлива лише незначна їх корекція в першій половині 2011 року в межах 0,5%, яка буде незрівняна із стрімким падінням ставок в 2010 році", - вважає керівник департаменту стратегічного розвитку і маркетингу роздрібного бізнесу ПУМБ Валерій Пацуй. Світлана Черкай чекає, що об'єм продажів в 2011 році досягне 200 тис. автомобілів (ріст на 37,4 тис., минулого року - всього на 304), з яких 18% будуть продані в кредит. Світлана Спіцина оптимістичніша в прогнозах - доля кредитних автомобілів може досягти 20%.0 "Якщо минулого року доля покупок машин в кредит складала 12% від сукупних продажів, то в нинішньому році ми прогнозуємо 20-25%.0 Збільшенню об'ємів автокредитування сприятиме ріст автопродажів - в 2010-му українці придбали 162 тис. автомобілів, в 2011 році можна чекати до 200-210 тис".,- говорить Валерій Пацуй.
Джерело finance.ua