CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.
17.02.2011
У лютому випустили останню "Славуту". Вчора її продали на аукціоні. На сайті "Укравто" вже немає даних про цю модель ЗАЗу.
"Цих машин ви вже не знайдете у жодному автосалоні нашої мережі. "Славути" швидко розбирали, тому не лишилось навіть тогорічних", - сказав продавець одного з найбільших автосалонів України "Автоцентру на столичному" Олександр Качур.
"Славути" випускали у різних комплектаціях. Були автомобілі із двигуном обсягом 1,2 л на 62 к.с. та обсягом 1,3 на 66 к.с. Також можна було замовити "Славуту" у виконанні "Люкс". Такі окомплектовувались іншою панеллю приладів, тахометром, центральним замком та іншими дверними картами.
"Це був не просто автомобіль. "Славута" була найдоступнішим автомобілем на нашому ринку, у базовій комплектації вона коштувала 38 тисяч гривень", - розповів директор компанії "Авто-консалтинг" Олег Оменицький.
За його словами, потенційні покупці "Славути" купуватимуть російські "Жигулі".
"За ціною ВАЗ-2107 близький до "Славути", вартість обслуговування також приблизно однакова. Однак "Жигулі" коштують 50 тисяч гривень, а не 39 чи 40. До того ж цей ВАЗ має задній привід. Тому можна сказати, що відтепер поріг ціни на нові бюджетні передньопривідні автомобілі збільшено у кілька раз. Автолюбителям, що прагнуть купити нову машину, тепер необхідно мати більше 50, а то й 60 тисяч гривень", - зазначив Оменицький.
Директор компанії "Авто-консалтинг" вважає, що на розробці українських автомобілів поставлено крапку. Ера виробництва легковиків вітчизняної розробки завершена.
"Розробка нового автомобіля коштує мільярди доларів. Автозаз уже не зможе створити із чистого аркуша нову модель. У майбутньому будуть машини спільної розробки ЗАЗ й іноземних компаній. Можливо, ЗАЗ робитиме комплектуючі до якихось глобальних моделей. Але 100-відсоткового українського автомобіля, як наприклад, "Славута" ми, на жаль, вже більше ніколи не побачимо", - наголосив Оменицький.
Нагадаємо, що схожим шляхом розвитку автомобілебудування пішли Польща, Румунія, Чехія та Росія. У цих державах, окрім Росії, не залишилося автомобіля 100% власного виробництва та розробки.
По матеріалах Gazeta UA