Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.

Найбільш популярні автівки за програмою «АвтоТак» у 2015 році

15.01.2016

За підсумками 2015 року до програми придбання автомобілів у групах «АвтоТак» долучилося понад 3 474 нових клієнтів. Як повідомляє Віталіна Буровська, керівник відділу маркетингу та управління продажем ТОВ «АВТО ПРОСТО» (ТМ «АвтоТак»), протягом 2015 року найактивніше українські споживачі укладали договори на придбання автівок у групах у травні-червні та жовтні-листопаді, коли показники підписаних угод перевищували середньорічний рівень. Найбільш успішним місяцем року став листопад.

            Найпопулярнішим автомобілем серед учасників програми у 2015 році був Lanos з часткою 23% від загальної кількості укладених договорів. Цей результат ні для кого не став несподіванкою, адже Lanos традиційно вважається «народним автомобілем» в Україні. Друге місце посідає Vida з результатом 20% від підписаних угод. На досить значній відстані від перших двох лідерів розташувався Chery Tiggo, якому надали перевагу майже 6% нових учасників програми. З часткою 4,13% Kia Sportage new стає четвертим номером, а замикає «п'ятірку найкращих» Forza, яку обрали 4% залучених споживачів послуг «АвтоТак».

            У компанії «АВТО ПРОСТО» розцінюють результати роботи в 2015 році як «умовно задовільні», зважаючи на загальну ситуацію в країні, й сподіваючись, що найнижчу точку спаду вже пройдено. У планах на найближче майбутнє – суттєві зміни у системі добору та підготовки спеціалістів з продажу послуг «АвтоТак», значне інвестування в оновлення дизайну та покращення салонів продажу, проведення цікавих та вигідних акцій для учасників програми й для тих клієнтів, що мають бажання придбати за програмою друге авто.

            Поки що важко прогнозувати розвиток авторинку в 2016 році. Аналітики та оператори ринку майже одностайно називають цифри 55-60 тис.одиниць. Споживачі, тим часом, очікують на наслідки нещодавнього скасування додаткового імпортного мита у розмірі 5%; дехто чекає на активізацію вторинного ринку внаслідок відміни акцизів на імпорт вживаних авто. Наразі ясною є тільки одна річ: вітчизняний авторинок не може похвалитися високою передбачуваністю та прогнозованістю, як і вітчизняна економіка в цілому. Очікування на спрощення доступу до нових автомобілів для пересічного українця може бути виваженою стратегією. Та часто невисокий рівень заощаджень, що нівелюються інфляцією, відсутність офіційно підтверджених доходів на достатньому рівні, нестабільність національної валюти призводять до ситуації, коли купівля авто за готівку та автокредитування не є доступними для великої кількості наших громадян. Застарілий автопарк, середній вік якого перевищує 20 років є тому підтвердженням.

Можна чекати, поки до України почнуть масово надходити імпортні вживані автомобілі; можна спробувати зібрати за декілька років повну вартість омріяного нового авто, сподіваючись випередити рівень інфляції. А можна вже зараз скористатися хоч і відносно нетрадиційним, але реально працюючим способом придбання нового автомобіля в групах. Майже 45 800 українців вже стали автовласниками саме у такий спосіб.



Безстрокова Ліцензія від 15.09.2015 р. видана Нацкомфінпослуг