Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.

Названі лідери автопрому за прибутками з однієї машини

12.08.2013

Експерти підрахували, скільки автокомпанії заробляють безпосередньо з продажу кожного автомобіля, не враховуючи прибуток від інших операцій.
 
Експерти німецького Center Automotive Research (CAR) в Університеті Дуйсбурга-Ессена порівняли дані провідних автоконцернів за прибутками до оподаткування бізнесу з випуску автомобілів за перше півріччя 2013 року й поділив їх на одиницю продукції, пояснив глава центру Фердинанд Дуденхеффер.
 
Лідером в масовому сегменті стала Toyota. Кожен випущений автомобіль для неї приносить 1,8 тис. євро прибутку. Середня ціна продажу автомобілів японської компанії - 20 тис. євро, відповідно рентабельність бізнесу дорівнює 9%. При цьому роком раніше кожен випущений автомобіль приносив Toyotа тільки 707 євро прибутку. Після аварії на АЕС "Фукусіма-1", багатотисячних повернень автомашин та падіння японського авторинку концерн знову знайшов свою колишню міць, констатує Дуденхеффер.

Другу сходинку в рейтингу найбільш ефективних виробників масових автомобілів займає Hyundai-Kia. Незважаючи на те, що середня ціна автомобілів Hyundai склала в першому півріччі "всього" 11 тис. євро, прибуток компанії по кожній машині склав трохи більше 1 тис. євро. Це дозволило Hyundai-Kia стати лідером сегменту за рентабельністю з результатом 9,3%. Високих показників прибутку досягла й марка Kia - 911 євро та 7,6% відповідно. А от ситуація в найбільшому європейському автоконцерні Volkswagen погіршилася: якщо рік тому кожен автомобіль під цим брендом приносив компанії 751 євро, то зараз - тільки 629 євро.

Однак компанії, що випускають люксові автомобілі, заробляють на своїй продукції стільки, скільки їх масовим виробникам й не снилося. Porsche отримує з кожного виробленого спорткара або кросовера більше 16,5 тис. євро. У Ferrari, що зайняла другий рядок, тільки 15 тис. євро.
 
"Виробники автомобілів преміум-класу як і раніше живуть в іншому світі в порівнянні з компаніями масового сегмента", - зазначив Дуденхеффер. Глава CAR вважає, що поліпшення прибутковості ключового бізнесу більшості автовиробників стало наслідком зусиль по скороченню витрат в останні кілька років.
 
"У результаті заходів економії поступове поліпшення ситуації цілком може продовжитися і в другому півріччі 2013 року, і в 2014 році", - прогнозує Дуденхеффер.
 
Джерело: www.domik.net

| | More


Безстрокова Ліцензія від 15.09.2015 р. видана Нацкомфінпослуг