За 1-е півріччя 2011 року українські підприємства (Богдан і ЗАЗ) зібрали 10332 автокомплекти АвтоВАЗу. За той же період до Казахстану було відправлено 948 машинокомплектів, а до Єгипету - 144 машинокомплекта. Всього ж за всю історію підприємства зовнішньої зборки випустили більше 1,9 мільйонів автокомплектів автомобілів Lada, з них за межами Росії - близько 470 тисяч розібраних серій. Українські підприємства займають 90% зарубіжної зборки АвтоВАЗу. За об'ємом сумарного виробництва українські підприємства завжди були лідерами, а Україна - експортний ринок №1 для АвтоВАЗу. В Україні крупновузловою зборкою автомобілів Lada з «вазівських» автокомплектів займається два місцевих підприємства.
На заводі "Богдан Моторс" у Черкасах збираються Lada-2107, Lada-110 і Lada-111. Запорізький автозавод (ЗАЗ) робить Lada Samara-21093 і Lada Samara-21099. У Казахстані на заводі «Азія-Авто» випускається позашляховик Lada 4x4. У Єгипті на підприємстві «Лада-Єгипет» виготовляється Lada 2107 і Lada - 21101. Автоскладальне підприємство «Лада-Єгипет» з виробництва автомобілів ВАЗ відкрилося у Єгипті в 2006 році. На заводі робиться зборка моделей Lada -21101, Lada - 2105 і Lada - 2107. Виробництво Lada у Єгипті здійснюється по повному циклу, що включає зварювання, фарбування та зборку. Згідно з єгипетським законодавством, 45% комплектуючих поставляється місцевими виробниками: скло, колеса, акумулятори, сидіння та оббивка. Підприємство «Лада-Єгипет» з виробництва автомобілів російської марки стало першим в Африці та на Близькому Сході, де на власних площах використовується повний цикл зборки. Українські підприємства також освоїли виробництво Lada повного циклу. АвтоВАЗ поставляє лише штампування та комплектуючі, а зварювання, фарбування та зборку заводи виконують самостійно.
По матеріалах
autoconsulting