Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   044 230 02 35 (вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора)
 
 

CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 363 грн/міс. Tiggo - від 9 283 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 931 грн/міс. VESTA - від 7 052 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.

Є фірми в нашому автопромі …

Дніпропетровська обл.: «Газета по-дніпровськи», 27.05.2010р.; «Собитіє», 26.05.2010р.; Івано-Франківська обл.: «Коломийський вісник», 28.05.10р.; Київська обл.: «Комсомольська правда», 26.05.10р.; Кіровоградська обл.: «Світловодськ

Наслідки будь-яких економічних потрясінь завжди й всюди найболючіше вдаряють по звичайній людині. Наразі, коли навіть пряме виконання своїх договірних зобов´язань перед клієнтом багатьма організаціями вважається «неприпустимою розкішшю», на перший план виходить здатність бізнесу дотримуватись власних принципів. Ще нескоро забудуться відчайдушні протести вкладників в банківських філіях, пікети обурених членів кредитних спілок та інші шокуючі зразки того, що наша соціально-економічна дійсність іноді перевершує найгірші сподівання. А хто із українців не стикався із проблемою отримання відшкодування від страхової компанії? Таких випадків - маса. Хотілося б вірити, що український ринок подорослішає, і соціальна відповідальність компанії стане не просто декларацією намірів, яку вперто спростовує практика ведення бізнесу. Хотілося б вірити, що фінансовий ринок повернеться обличчям до споживача, котрий в сьогоднішних умовах ледь-ледь зводить кінці з кінцями, все ще сподівається на повернення депозитів і вже з трудом вірить у можливість придбати автомобіль на прийнятних умовах й хоч коли-небудь, хоча б у далекому майбутньому, придбати власне житло.

Закони еволюційного розвитку невблаганні. Й виживе дійсно найсильніший, тобто, той бізнес, який зуміє сьогоденну користь поставити не на перше місце у системі своїх пріоритетів, а зробить ставку на гармонізацію інтересів компанії як комерційної структури та її клієнтів, побачить за діаграмами та розрахунками споживача з його потребами та проблемами.

Безумовно, не все настільки безнадійне. Є й винятки, які, як заведено, підтверджують загальне правило. Існують програми, в яких на перший план виступає їхня соціальна складова. Такі програми з самого початку беруть до уваги та розраховані саме на звичайну людину з її простими та зрозумілими потребами, хоча в певних колах їх сприймають неоднозначно. Але такі альтернативні схеми дозволяють вже сьогодні задовольнити нагальні потреби українських громадян, адже ринок кредитування пропонує занадто високі для простого українця ставки та розмір первинного внеску, внаслідок чого потенційний споживач... відмовляється від купівлі.

Звісно, все залежить від конкретної організації. Хтось простує протореною стежкою: головне – «зібрати вершки». А хтось працює не одне десятиліття, роблячи все можливе, щоб побудувати бізнес, який зважає на інтереси і клієнта, і компанії. Саме завдяки такому підходу в Україні вже понад 37 000 українців стали власниками нового автомобіля, скориставшись програмами придбання в групах. У той самий час, навіть найбільша національна автомобільна Корпорація «УкрАВТО» розуміє значущість даного способу придбання та підтримує одну із таких програм, яку представляє компанія «АВТО ПРОСТО» під торговою маркою «АвтоТак». Організатори цієї програми розуміють, що в наших реаліях далеко не кожен українець може надати безліч необхідних паперів та виконати велику кількість інших умов. Саме з цієї причини для того, щоб стати клієнтом програми, досить мати при собі тільки паспорт і сплатити вступний внесок у розмірі 3% від вартості автомобіля.
Вартість послуг компанії, яка адмініструє програму, складає до 4,6% на рік у гривні. Сплата щомісячних внесків не стане для клієнта непосильним тягарем. Наприклад, дійсно «народний» автомобіль ЗАЗ «Lanos» коштуватиме своєму власнику 652 грн. на місяць (мінімальний щомісячний внесок на це авто, що включає сплату автомобіля, страховий платіж та ціну послуг компанії). Лояльний підхід до клієнта проявляється ще й в тому, що програма надає можливість кожному клієнту регулювати свої виплати та створювати умови для отримання автомобіля в найкоротший термін. А у випадку необхідності достроково погасити графік виплат, штрафні санкції клієнту не загрожують. Програма «АвтоТак» пропонує моделі автомобілів на різний смак та гаманець: від скромної «Славути» до «Chevrolet Cruze» (увесь модельний ряд включає KIA, Chevrolet, ЗАЗ, LADA, Chery, JAC, Tata, I-VAN). Крім того, салони «АвтоТак» розташовані по всій території України. Це забезпечує доступ до програми практично кожному мешканцю країни та персональні консультації спеціалістів компанії на постійній основі. Широка мережа салонів відображає концепцію побудови довгосторокових відносин із споживачем, який може бути впевненим у тому, що вибраний ним автомобіль слугуватиме йому тривалий час завдяки гарантійному обслуговуванню на СТО офіційних дилерів УкрАВТО.

Організатори програми «АвтоТак» розуміють, що виплата дорогого товару, навіть невиликими внесками, дуже часто ставить звичайну українську родину перед вибором: «або-або». Тому політика компанії завжди включає додаткові переваги для клієнта, постійно проводяться різноманітні акції та знижки. Так, з початком сезону відпусток для багатьох особливо гострим стає питання якісного відпочинку. Для клієнтів, котрі підпишуть договір з 15 травня 2010 року по 31 липня 2010 року включно, діє акція «Подорожуй з АВТОТАК та отримай Автосигналізацію». За умовами акції кожен такий клієнт в момент отримання автомобіля гарантовано отримає в подарунок ще й автосигналізацію (можливість придбати автосигналізацію за 1 грн. – прим. редакції), а крім того, у кожного буде шанс стати щасливим власником однієї з 10 путівок на двох на відпочинок у Туреччині або Єгипті.



| | More