CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 363 грн/міс. Tiggo - від 9 283 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 931 грн/міс. VESTA - від 7 052 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.
У серпні цього року програмі придбання автомобілів у групах «АвтоТак»
виповнилось 5 років. За цей час клієнти програми переконались в її надійності,
а попит на купівлю автомобілів у групах на ринку України став очевидним навіть
для тих, хто виказував недовіру й скептицизм відносно майбутнього даної
фінансової послуги в Україні.
Про досягнення та сьогоденний клопіт найбільшого українського
оператора ринку купівлі автомобілів у групах розповіла Наталія Гутварьова,
голова правління ТОВ «АВТО ПРОСТО» (ТМ «АвтоТак»).
-
Наталія Вікторівна, що Ви
вважаєте найбільшим досягненням компанії за минулі 5 років?
-
Насамперед, визнання необхідності та важливості нашої послуги
клієнтами, автовиробником, органами державної влади. «АВТО ПРОСТО» - одна з небагатьох компаній,
яка сприяла законодавчому процесу врегулювання фінансової діяльності
підприємств, що надають послуги з адміністрування придбання товарів у групах.
Ми одні з перших в Україні отримали ліцензію на ведення цієї діяльності. Від
моменту свого старту у 2009 році програма «АвтоТак» має вже більше 50 тис.
клієнтів, які уклали договір адміністрування. Це дійсно вражаючий показник,
особливо якщо врахувати наскільки непростими були ці роки для наших
співгромадян, українського авторинку, країни в цілому. Наша програма стартувала
під час фінансової кризи 2008-2009 років, і сьогодні мережа «АвтоТак» має 60
салонів у 40 містах України. Програма «АвтоТак» працює за підтримки Української
Автомобільної Корпорації, завдяки чому учасники програми мають можливість
вибрати авто на свій смак та відповідно до своїх фінансових можливостей серед
моделей марок KIA, Chevrolet,
ZAZ, Chery, Opel.
-
Погодьтеся, для багатьох наших співгромадян власне
нове авто здається нездійсненною мрією. Що може їм запропонувати «АвтоТак»?
-
Дійсно, для багатьох потенційних автовласників на заваді стає
думка про непідйомний перший внесок . Відкладати щомісячно трохи коштів з
надією на те, що коли-небудь назбирається потрібна сума – нереально. Тому що цю
«заначку» майже ковтає зростаюча інфляція та щоденні життєві потреби. Якщо
ви придбаваєте автомобіль з «АвтоТак», вам не потрібно одноразово вкладати в
покупку солідну суму грошей, підриваючи при цьому сімейний бюджет чи скорочуючи
грошові кошти, необхідні для стабільного розвитку вашого бізнесу. По програмі «АвтоТак» автомобіль виплачується
невеликими внесками протягом 7 років. Найважливішою перевагою програми
«АвтоТак» є її доступність, тому що розмір щомісячних платежів та плати за
послуги компанії доступні для більшості
споживачів. Також для багатьох наших клієнтів суттєвим є той факт, що для
укладення угоди потрібно мінімум документів – паспорт та ідентифікаційний код.
-
Як працюється в цей непростий
час? Як вплинула економічна ситуація в
країні на ваш бізнес?
- Розуміючи, що економічні реалії країни
вже внесли корективи в плани та можливості багатьох людей, наша компанія
прийняла ряд відповідних рішень, щоб допомотги клієнтам справитися зі своїми
тимчасовими фінансовими труднощами. Так, починаючи з березня 2014 року, ми
надавали можливість учасникам програми сплачувати неповний щомісячний платіж,
також ми не нараховуємо штраф за несвоєчасне внесення платежів. Ми намагаємось
із розумінням ставитись до кожного нашого клієнта, тим більше в ситуації, що
сьогодні маємо. Саме з цієї причини на честь своєї п’ятої річниці «АвтоТак»
представляє спеціальну акцію. Кожен клієнт, який укладе угоду у вересні-жовтні
2014р., отримає один із подарунків на вибір: комплект шин, КАСКО на 5 місяців,
до 100 л пального, реєстрацію авто в РЕВ ДАЇ МВС України або автоаксесуар. Ми
переконані, що зараз як ніколи покупці оцінять переваги такої можливості як
вирішення питання обов’язкових додаткових витрат, що виникають при купівлі автомобіля.
Олександр Лінійчук